Truva Gençlik


Pagerank
 
AnasayfacanlıtvTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Silkroad GeneL BaKıŞ

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
clqn_tlq
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 28
Rep LwL : 2
Kayıt tarihi : 14/05/09

MesajKonu: Silkroad GeneL BaKıŞ   C.tesi Ekim 17, 2009 5:46 pm

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Silkroad = İpekyolu online oynanabilen ücretsiz bir oyun. Oyunu indirmek için [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] adresini ziyaret edin ve SilkRoad on-line client isimli dosyayı indirin (yaklaşık 500-600Mb). Ardından kendinize kullanıcı hesabı oluşturun [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Oyun içi dengeler, level ve skill experience sistemi, grafikler paralı yapımlarla boy ölçüşecek derecede.

En düşük sistem gereksinimi: Pentium 3 800MHz veya yükseği, 256 MB RAM, GeForce2 veya daha yüksek ekran kartı, DirectX 9.0b uyumlu ses kartı, 3GB veya daha fazla disk alanı. İşletim sistemi ise Windows 98, ME, 2000, XP olacak.

Oyunu açtığınızda hangi serverda oynamak istediğinizi seçip karakterinizi oluşturuyosunuz. En yeni serverlar 14 Temmuz 2006 itibariyle Olympus ve Greece. Özellikle Greece'de çok sayıda Türkiye'den oyuncu var.



Oyunda experience sistemi ikiye ayrılıyor. Bir yaratık kestiğinizde iki türlü deneyim puanı kazanıyorsunuz. İlki level atlamak için bildiğimiz türden deneyim diğeri ise skill experience. Skill Experience'lar çok önemli çünkü silahlarda kullanacağımız büyüleri açmak için bu puanı kullanıyoruz. Ne kadar çok Skill Exp o kadar güçlü büyülerle vuruş demek.

SP (skill experience) Nasıl Hızlı Kasılır?
Bunun için karakter levelinizle, skill bölümünde bastığınız özelliğin leveli arasında 9 fark olmalı. 9 farkı yakalarsanız en yüksek seviyede SP elde ederken, diğer experience ise minimum düzeyde olur. Örneğin karakteriniz Level 16 ve en yüksek skill leveliniz 7 olunca bu anlattığım gerçekleşir. Level kasmak zorlaşır ancak SP farming denen olay gerçekleşir. DİKKAT!! SP kasmak bu oyunda çok önemli yoksa karakteriniz ilerki levellerde pek iş yapmaz.

Oyunda skiller 2 kategori altında toplanıyor. Mastery of Weapon Technique ve Mastery of Force Technique.

Bunlardan bir tanesi kullandığınız silahın kendine özel skilleri (Mastery of Force Weapon) diğeri de ateş, buz, ligtning force power; yani Mastery of Force Technique skilleridir ve silahınızın vuruş gücüne çeşitli özellikler katarak arttırır.


Oyun İçi Skill Seçimi:

Statlar:
• Strength(Str): Physical damage’i & HP (Health Point’i) arttirir.
• Intelligence(Int): Magical damage’i & MP (Mana Point’i) arttirir.

Karakterinizin kullanacağı silahı belirleme aşamasında dikkatli olmalısınız. Oyun için Level kasarken her yeni levelde gelen 5 puan Int ve Str değerlerine bölüşülüyor. 1 puan Str'ye ve 1 puan Int'e otomatik olarak giderken geriye kalan 3 puanı kendiniz seçerek veriyorsunuz. Burada önemli olan nokta seçtiğiniz silaha göre bu puanları Int/Str arasında bilinçli olarak paylaştırmak. Yoksa ileriki seviyelerde aynı levelli bir oyuncudan daha güçsüz kalabilirsiniz.

Oyunda temel olarak 3 silah ağacı var : Bicheon Swordmanship(Sword ve Blade), Heuksal Spearmanship (Glavie ve Spears), Pacheon Bowmanship (Bows).

• Swords: Kalkan kullanılabilir, magical damage’i yüksek, double attack
• Blades: Kalkan kullanılabilir, physical damage’i yüksek, double attack, düşük critical
• Spears: iki-elle kullanılan, en yüksek magical damage veren silah, yüksek critical
• Glavie: iki-elle kullanılan, en yüksek physical damage veren silah
• Bows: iki-elle kullanılan, uzun mesafe, hızlı saldırı , ötekilere oranla düşük physical & magical damage.


Eğer Sword kullanacaksanız, level atladığınızda elinizde bulunacak 3 puanı mutlaka Int'e vermelisiniz. Çünkü sword magical saldırısı yüksek bir silah. Eğer Int'e vermez Str'ye verirseniz silahın vuruş gücü hiç bir işinize yaramayacak. Sword'un yüksek levelllerde saldırı gücü etkilidir. Kalkanda kullanabilirsiniz.

Blade kullanacaksanız Sword'un tam tersi puanları Str'ye vereceksiniz. Blade saldırı gücü orta-yüksek olup bu silah gelen darbeleri engelleyebilir. Yani bir nevi silah/kalkan gibi çalışır.

Glavie kullanacaksanız puanları Str'ye vermelisiniz. Çünkü Glavie'nin fiziksel saldırısı yüksektir.

Bow için seçim size kalmış.


3 çesit Elbise bulunmaktadır:

• Armor: yüksek physical defense, düüsk magic defense.
• Garment: yüksek magic defense, düsük physical defense.
• protector: % 50 magical & %50 physical defence

Elbiselerin bonusları:
• Full armor set: Bonus yok.
• Full protector set: -10% mp daha az mana kullanimi, +10% moving speed.
• Full garment set: -20% mp daha az mana kullanimi, +20% moving speed.


Modlar:

• Degree: Alchemy’de herhangi bir item’i Lucky Powder ile kullanabilmek için degreelerin uyması lazımdir.(Örnek: Degree 3 Weapon sadece Degree 3 Lucky Powder ile kullanılabilir.)
• Phy. Damage: Silahin physical damage’i.
• Mag. Damage: Silahin magical damage’i.
• Parry: Karşıdaki oyuncunun yada yaratığın yaptığı hasarı minimuma indirir. Örnek: Karşıdaki oyuncunun silahi 100-150 arası damage veriyor. Parry ratio ne kadar yüksek olursa alacağın hasar 100’e yakınlaşır.
• Attack Rating: Ne kadar yüksek olursa maximum damage’e yakın bir hasar verilir. Örnek: Elindeki silah 70-90 damage veriyor. Attack Rating yükseldikçe verdiğin damage 90’a yakınlaşır.İlerde LvL 44 den itibarben (tahminen) bu Attack rating çok önem kazanacak.
LvL’i yüksek silahlarin arasındaki damage farkı cok 1000-1500 gibi. Attack Ratinginizi yüksek tutun.
• Block: Ne kadar yüksek olursa o kadar çok saldırıyı bloke etme şansın var.
• Durability: Durability silahlarin ve armorlarin ne kadar dayanacağını gösterir. Her şehire gittiğinizde mutlaka Blacksmith’te tamir ettirin.
• Critical: Silahin ne kadar sıklıkta critical damage vereceğini açıklar.Bu değer % ile hesaplanır.
• Attack Distance: Düşman’a ne kadar uzaklıktan vuracağını belirtir.
• Phy. Absorb: Ne kadar physical damage’i önleyeceğini gösterir.
• Mag. Absorb: Ne kadar magical damage’i önleyeceğini gösterir.
• Phy. Reinforce: Physical reinforce ne kadar yüksek olursa, enchant’tan sonra physical damage’in o kadar yüksek pozitif tutma şansı vardır.
• Mag. Reinforce: Magical reinforce ne kadar yüksek olursa, enchant’tan sonra magical damage’in o kadar yüksek pozitif tutma şansı vardır.


Mavi Item modlari: (Silahlara + basarken)

• Str x Increase: Silah’a +x Strength ekler .
• Int x Increase: Silah’a +x Intelligence ekler.
• Reduce status: Status durumunu % olarak indirir.
• Immortal: Silahı ugrade yaparken fail olursa kırılmaktan önler.
• Steady: Silahı ugrade yaparken fail olursa durability kaybetmekten önler.
• Lucky: Upgrade şansını arttırır.
• Repair Invalid: Tamir edilemez. Durability normalden daha yüksek.

Immortal, steady & lucky sınırlı bir sayısı vardır, & eğer bu sayı "0" olursa özellik gider. Örnek: Steady(2Time/Times) Fail olursa 2 alchemy’den sonra yok olur.


Status Effectler:

• Burn: Karşıdakini yakıyorsunuz ve her 2 saniyde değisik oranlarda HP kabediyor.
• Electric Shock: Parry rate’i düşürür, Böylece electrical shock altında daha cok hasar alıyorsunuz.
• Freezing: Dondurur & hareketsiz bırakır. Stun ile aynı değildir.
• Frostbite: Attack speed’ini azaltır, hareket hızını düşürür.
& yavas harek ettirir.
• Poison: Etkisi ateş gibi fakat alınan hasar hep aynı.
• Stun: Seni hareketsiz bırakır ve item kullanmanı önler. Level 14 glaive skill’inde bulunur.
• Zombie: Bu etkinin altındayken eğer HP ya da MP pot kullanılırsa bu değerler artacağına daha da azalır.


Mastery of Force Technique (Seçtiğiniz silah klasıyla kullanacağınız özel büyüler)

• Cold: En düşük hasar veren element ama cold düşmanı dondurmaya yarar. Frostbite & freezing.
• Lightning: Orta hasar verir. Karakteri ya da Attack Speedi hızlandırır.
• Fire: En yüksek damage veren element. Ateş kullanıldığında karşıdaki bir süre sonra yanmaya başlar.
• Force: Force sadece heal ve kendi/öteki oyunculara yardım etmek içindir.


Skill Pointleri ve Experience:

• Skill Point Experience: Exp barının üstündeki sarı bar dolduğu zaman 1 SP(skill point) gelir. Dolması için 400 skill point kazanmak gerekir.
• Experience: Yeşil bar %100 olduğunda lvl atlanır.


Hasar Durumu:

• White Numbers: Beyaz sayılar düşmana verdiğin hasar miktarı.
• Red Numbers: Kırmızı sayılar sana yapılan hasar.
• Orange Number: Turuncu sayılar yanarken alınan hasar.
• Greenish Yellow Numbers: Zehirlendiğin zaman yeşilsarı sayılar çıkar.
• Block: Bu yazı sadece Shield kullananlarda çıkar. Saldırıyı tamamen bloke etmiş demektir.


Alchemy

Alchemy nedir?
Alchemy weapon,armor & accessoryleri upgrade yapmak icin bir teknik.

Alchemy ne işe yarar ?
Alchemy weapon,armor & accessorylere (+1),(+2),(+3)… verir.

Itemimi nereye kadar upgrade yapabilirim ?
Bildiğim kadarıyla +9 a kadar upgrade yapılıyor.

Item upgrade olduğunda ne oluyor?
Item +1 +2 yada +3 kazanıyor ama aldığı değer normal itemden düşük. Örnek: LvL 18+3 Shield LvL 21 Shield kadar değerli değil.

Alchemy’de neler gerekli?
Bir item, bir tane elixir ve Lucky Powder (Her upgrade’de tavisye edilir). Lucky Powdersız de Upgrade yapılabilir fakat fail şansa oldukça yüksektir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Silkroad GeneL BaKıŞ
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» StealthLite v2.0.29 (sro_client version 1.252) 30/05/2010

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Truva Gençlik :: Oyun Tanıtımları ve İndirme Linkleri :: Bedava Full oyun indir :: Silkroad Online-
Buraya geçin: